Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 7 класу
(До підручника «Інформатика 7 клас»)
Автори: Н. В. Морзе, О. В. Барна, В.
П. Вембер,О. Г. Кузьмінська
Навчальна програма:
Програма
курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко, Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько) –
[Електронний ресурс]. – Режим
перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Електронне листування
|
|||
1.
|
Правила
поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та
електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення
електронної скриньки.
|
||
2.
|
Надсилання,
отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
|
||
3.
|
Етикет
електронного листування. Правила безпечного користування електронною
скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над
папками та листами.
|
||
4.
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
|
||
5.
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота 1. Електронне
листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування»
|
||
Тема 2. Моделювання
|
|||
6.
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи
моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та
ін.
|
||
7.
|
Етапи
побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
|
||
8.
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота 2. Побудова
інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
|
||
9.
|
Карти знань,
їх призначення. Редактор карт знань.
|
||
10.
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
Контрольна робота №2 з теми: «Моделювання»
|
||
Тема 3. Алгоритми
з повторенням і розгалуженням
|
|||
11.
|
Висловлювання.
Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше».
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
|
||
12.
|
Алгоритми з
повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.
|
||
13.
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота 3. Складання
та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.
|
||
14.
|
Алгоритми з
розгалуженням.
|
||
15.
|
Складання та
виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
16.
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота 4. Складання
та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
17.
|
Складання та
виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
18.
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
|
||
19.
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота 5. Складання
та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
20.
|
Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
||
Тема 4. Табличний процесор
|
|||
21.
|
Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число,
текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і
збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості.
Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в
книжці табличного процесора.
|
||
22.
|
Редагування
даних таблиці. Уведення даних до комірок: текст, число. Іменовані комірки і
діапазони. Автозаповнення. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
|
||
23.
|
Формати
даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і
діапазонів комірок.
|
||
24.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 6.
Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора.
|
||
25.
|
Стовпчасті
та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування
стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз
даних, поданих на діаграмі.
|
||
26.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична
робота 7. Створення діаграм. Аналіз
даних, поданих на діаграмі.
|
||
27.
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання
і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання
вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
|
||
28.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична
робота 8. Виконання обчислень за
даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.
|
||
29.
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
|
||
30.
|
Контрольна робота №4 з теми: «Табличний
процесор»
|
||
Тема 5. Виконання індивідуальних
навчальних проектів
|
|||
31.
|
Вибір
теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
||
32.
|
Виконання
індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних
засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія,
географія, тощо)
|
||
33.
|
Виконання
індивідуальних навчальних проектів.
|
||
34.
|
Захист проекту.
|
||
35.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар